#Followmeintothewoods

Det har varit dött här ett antal dagar, och jag har haft annat för mig :P i lördags var jag på en 25årsfest för min kusin och kom i säng typ 4 på morgonen, så i princip hela söndagen blev sabbad eftersom jag var så galet trött.. xD haha, men jag spenderade dagen i soffan och kollade på handboll och friidrott och så ^^ igår var jag bara lat och inte orkade blogga haha! sen på kvällen var det handbollsträning och vi var 20 pers! kors i taket!! haha, så många har vi inte vart på typ 2 år..! :P aja, det var kul - men sent :/ träningstid mellan 21.00 och 22.30, men vi la av vid 22.00 :P haha!

Ah, och idag har jag varit på möte hos Arbetsförmedlingen (hate it - bara saken att träffa någon man inte känner, och sen att jag inte har en aning om vad jag vill... men med pepp från Tim gick det bättre (:) och vart ute med hundarna på en långpromenad i skogen ^^ och resten av dagen ska jag städa, och baka en kaka ^^ haha, känner att jag har gått och blivit riktigt huslig xD

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0