Firework

Antar att de flesta kommer kolla på Idol ikväll..? inte jaaaag! ;)
Nä, för jag ska sitta och kolla på danska DR1 och ett program som heter Skjulte Stjerner, och som går ut på att en känd dansk artist har letat upp en "skjulte stjerne" - alltså typ en "hidden star", någon som ännu inte är känd.. :P och så under 7 veckor (tror jag..?) ska de sjunga duetter ihop :) riktigt roligt koncept, och jag kollade även på "intruduceringsprogrammet" förra fredagen ^^
Och varför sitter Annelie och kollar på dansk tv...?!? Jo, juste - en snubbe som heter Tim Schou är ju med :P tror jag har nämnt honom här på bloggen innan..? :P
Haha, han är iaf en av de "kända" artisterna, och hans hidden star heter Thomas Meilstrup och är 13 år..! helt sjuk röst! haha!
Och om det är någon annan som tycker det verkar kul så kan ni bara trycka på läääääänkeeeeen och kolla själva :D hihi
Avslutar med ett klipp när Thomas sjunger One moment in time.. asså det är helt sjukt! han är 12 när han sjunger här, och jag får sån gåshud!

Och ni kanske undrar vad de ska sjunga ikväll..?!? Jo, en av Tims favoritlåtar - Firework av Katy Perry! :D tror det kommer bli awesome! :D de körde en snabb twitcam för en liten stund sen, och bjöd på typ två toner, and it's gonna be sick! :)

Nä, nu ska jag käka innan det börjar ^^

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0