28/9

Min blogg är verkligen SVINTRÅKIG!! Någon som har något tips på vad jag ska blogga om - för just nu gör jag i princip inget annat än att gå i skolan...

Sitter just nu i skolan och har en liten rast - ska strax dra igång igen slutar 16, as usual.. Mår pisskass, känns som om jag är påväg att åka på världens förkylning :( känns som om jag har en tennisboll i halsen - mysigt va?! typ halva gruppen är borta och är sjuka, så det är väl nått som går.. kommer inte kunna träna ikväll heller.. kul liv! hoppas iaf jag är frisk till matchen på söndag ^^,

Nä, jag har inget vettigt att skriva.. jag bara blajar på om inget..
But I'm open for förslag om vad jag ska skriva om! :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0