#FRIENDs all around the world

Ey, people - keep watching this!
Vi klarade förra #FRIENDmission på 5000 views på 3 eller 4 dagar - och bara därför kände flera FRIENDs att "varför kör vi inte ett nytt mission på 15 000 views till nästa fredag?" said and done, så nu behövs det drygt 7000 views till... så om just Du skulle känna "åh, idag är jag på ett jättebra humör och vill göra massvis med människor glada!" så snälla, skulle du inte kunna visa detta klippet för alla dina vänner, dela på facebook, twitter, dayviews, din blogg - what so ever! do it, och länka till mig så kommer jag länka din blogg i min blogg eller nått :)
Cuz this is really important to every FRIEND in the world! :D

Och om ni inte vill länka den - snälla, kolla på den en gång om dagen/en gång per dator - för det är så viewsen räknas! :D

Nu ska jag gå ut med hundarna... första gången jag är utanför husets dörrar sen i onsdags! hostan bara vägrar ge sig :/ förhoppningsvis klarar jag av att gå till skolan imån ^^,

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du har gjort mig beroende av den låten Annelie! ;) Men det gör inget för jag tycker den är BRA! :D <3

2011-10-03 @ 08:54:26
URL: http://emmycalmius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0