When all is said and done I'll be there

Nu är det verkligen nära! Om exakt två veckor har utspringet börjat på Aranäs - min klass springer ut som 14 klass av 24 - seriöst, jag tror jag dör! haha, jag får typ mer och mer panik för varje dag som går - jag vet inte om jag vill sluta, samtidigt som det ska bli galet skönt att slippa all stress och krav från lärare ^^ sitter hemma och gör nada - var i skolan i några timmar innan för att ha betygssnack med en lärare, det händer verkligen inget i skolan.. borde sätta mig och börja plugga på antingen naturprovet som jag har imån, eller skriva CV't som oxå ska vara inne imån - men jag tror det är nått i mig som säger "gör det inte, då har du inget kvar av skolan över huvud taget".. det är mina absolut sista skoluppgifter, om kanske inte för alltid, men iaf på bra länge..!

Jag la ju förresten upp H.E.A.T.-låten för ett tag sen - och jag kan fan inte sluta lyssna på den o.O den och New tomorrow går på repeat här hemma :')

Nä, nu ska jag strax ner till frisöer och fräscha upp håret litegrann :) tanken var ju att ha det gjort innan balen (eftersom jag då inte hade bestämt om jag skulle gå eller inte) men det känns ju ganska onödigt att göra det nu när jag inte ens ska gå ^^ men jag lär inte kunna fixa en ny tid innan studenten - och där vill jag ändå ha fräscht hår ^^ haha, så det blir av med lite slitna toppar och fylla på slingorna lite :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0