We're the diamonds we're the pearls

Jag har världens tråkigaste blogg - det vet jag! :( men jag har inget att skriva om, och har en del skolarbete att göra - så det kommer förbli tråkigt resten av veckan.. sista inlämning på torsdag, och sen sätts betygen nästa onsdag - sen är det inget kvar.. usch, jag är inte redo än :(

Har förresten kärat ner mig totalt i A friend in London! Checka deras youtubechannel för mer! I can't get enough.. sångaren har helt magiska ögon! o.O

Det är nått speciellt med korta/medellånga killar.. :$

Nu - naturfördjupning och nått att käka!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: MARIE HANNA NYBERG ♥

fan va häftig headerbild!

sv: haha men jag säger ju det!!!! tycker verkligen dom smakar olika! min farmor ställde fram 2 glas, med påsk & julmust så skulle jag dricka o säga vilken som va vilken, jag hade rätt men då sa hon att de va ba tur.. så då gjorde vi om det minst 5 gånger & jag lovar hade rätt ALLA gånger så de är fan något! haha :D

2011-05-16 @ 16:04:30
URL: http://hannanyberg.devote.se
Postat av: Emma

Du har inte alls en tråkig blogg, för om du hade haft det hade jag inte varit inne här flera gånger om dagen!! ;)

2011-05-16 @ 20:04:47
URL: http://musiiicismylife.blogg.se/
Postat av: Maritza

Då är vi två, de är grymma :D

Sångaren har jävligt fina ögon, han är så snygg ;) haha

2011-05-18 @ 15:05:08
URL: http://mariitzahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0