NollTreFem 26 april 2011

Hade tänkt berätta om förra tisdagen nu, eftersom klippet jag har väntat på har kommit upp :') tack Linda-Marie <3
Dagen började med "vanlig" skola.. först natur, där vi inte gjorde ett skit.. och sen idrott, och jag var ju sjuk, så jag fick roa mig med att gå ett varv runt kamelhagen som var utanför.. NO KIDDING, det var typ 6 kameler och hästar och lamor utanför.. haha, bildbevis kommer i slutet! sen skippade jag sista lektionen för att hinna ner till Halmstad i tid :) satte mig på tåget ner, och väl framme gick jag till 035 där Danny skulle vara :) där var det redan en hel del fans, och jag gick till Marika :) fick höra från henne att Emma tydligen hade frågat om jag var där än en liten stund tidigare ^^ fick världens leende av henne när hon såg mig, kul! :) en liten stund efter mig kom Linda-Marie, så jag hälsade på henne oxå :) en halvtimme efter jag hade kommit så blev det insläpp, och jag fick plats längst fram till vänster - woho ingen plats att whina över direkt, eftersom det var precis vid scenkanten :P efter en timmes väntan och snack framme vid scenen drog äntligen förbandet igång, och jag hade ingen aning vilka killarna var ^^ kände dock igen sångaren.. *det visade sig senare att han hade sökt till Idol 2010, och gått hyfsat långt - I know I'm an Idol-neeerd. ^^* bandet, som för övrigt hette Analogue Drive, var helt okej :) dom flörtade allt lite med publiken när de slängde in Jennie let me love you mitt i en av låtarna haha ^^ vid 19 var det ääääntligen dags för Danny, och fyfan vilket drag det blev! jag kan inte ens förklara i ord hur otroligt bra allt var! I guess att alla mina läsare som gillar Danny har sett klipp från när han gör stora framträdanden i Polen osv?! med dansare och dans så det ryker om det ^^ han körde samma show för oss! :') haha, jag kan knappt fatta att jag fick vara med om det på min första solokonsert med honom ;) han sjöng (utan ordning, för det minns jag inte..) Hey, Tokyo, Catch me if you can, If only you, In the club, Just like that, Cassandra och In your eyes, dock mimade han till viss del, men det skiter jag fullstädigt i med tanke på vilken show vi fick :') haha, och som han har svarat nån nångång "försök dansa och sjunga samtidigt!" ^^ sen när allt var "klart" så ropade alla "en gång till", och ja - han kom ut igen och körde en låt a capella som jag aldrig hade hört innan, men det var så galet fint :') har efteråt fått veta att det var A song for you av Donny Hathaway - LYSSNA på texten, helt crazy fin låt! har en del kvar att berätta, men det tar jag vid bilden/filmen ^^ och sen var det slut, och Danny drog snabbt eftersom han var trött och jetlaggad ^^ stannade kvar med Erica&Felicia på stationen i Halmstad tills vårt tåg gick hem, och sen däckade jag i sängen runt halv 2 och då var jag galet trött, eftersom jag hade vart uppe sen 7 på morgonen.. morgonen efter blev jag väckt sjuuuktligt tidigt eftersom vi skulle ha PA-redovisningar hela dagen :( haha, men det är smällar man får ta när man har kul ^^

I guess y'all wanna have some pictures as well ^^ här kommer dom :)

Jo, som sagt - det var kameler utanför min skola.. dock för att det var cirkus i stan, men ändå ^^

Sångaren i Analogue Drive, har för mig att han hette Jens :P


Twistin'




Emma fick världens svettkram av Danny (jo, han var så svettig så att det skvätte om honom när han snurrade xD) och sen överöste han henne med fina ord på scenen :) stort tack till dessa två människor som gjorde denna kvällen! <3

Jo, jag fick en bild av Hanna ^^ man känner sig rätt utpekad, right?! :') "In your eyes I am home" ser vem han har pekat på och smilar upp "cuz we are one unified" haha kolla filmen själva (från 0.35 om ni bara vill se det, annars hela om ni vill se en av låtarna)

Och sen har vi ju A song for you <3


Juste ja, vi tog ju kort med Amir & Alex - Dannys dansare ;)

I guess that was it ;) plus i kanten om du har läst allt ^^
Och om du ändå har läst enda hit kan du ju slänga iväg en kommentar oxå, för då blir jag glader :)
As usual så är det COPYRIGHT på bilderna - ta inte utan att fråga!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Melaniekastberg @ bdb

Shit vad grymt!!

Satt och smila som en idiot när jag såg in your eyes videon.

Så fint att han sjöng direkt till dig:D<3

2011-05-02 @ 15:22:09
URL: http://meels.blogg.se/
Postat av: jhani

Jens gick i min klass från 7an till 9an =)

2011-08-27 @ 11:10:08
URL: http://jjhanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0