I have changed, I'm not the same, not forever

Längesen jag kände såhär, men det är nog dags att tagga ner på dumburkanvändandet.. när jag sitter här kollar jag alla sidor jag brukar kolla, sen kollar jag om dem, sen kollar jag nåra jag kollar då och då.. musiken är igång hela tiden, men jag har ändå tröttnat - det är ingen ny musik, och den börjar tyvärr bli uttjatad :/ så om du har nån kanonlåt så kan du ju gärna tipsa mig! ska nog för en gång skull stänga av datorn långt innan 6 och glo tv eller nått..
Helgen kommer spenderas på inlag och Aranäs Open - ska jobba där imån, och på kvällen är det nicehandboll i ishallen ^^ och söndag lär jag kika på finalerna :)
Fick förresten oxå reda på att jag kommer få MVG i fotoB - woho! :') det trodde jag fan inte :O
Och där har ni fått en update om mitt üüüüübeeerintressanta liv.. signing off!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0