Förnekar

Godmorgon bloggen, and everyone who reads it! sitter på rummet med nerdragna persienner och förnekar vädret som råder utanför - seriöst, det är maj månad, jag tar STUDENTEN om 29 dagar och det SNÖAR?! hallå, vad händer där lixom? ska iaf köra mamma till tåget strax, och sen ska jag väl försöka få lite gjort på historian (som skulle vart klar förra onsdagen..) och sen drar jag iväg till skolan för en lektion - värt?! egentligen inte, men vafan, det spelar väl ingen roll ^^ har egentligen tre lektioner, men två är inställda/självstudier - woho!
Sen efter "skolan", vet knappt om man kan kalla det skola när man har en lektion (det har iofs jag varje måndag & onsdag..), så ska jag dra och gymma lite, eftersom det inte blev nått av det igår när mamma kom hem... ;) gratisträning hela veckaan, och då är det proppat när alla har slutat - much better att träna när alla jobbar ist då ^^
Nä, jag är sämst på avrundningar..

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0