Baldag

Yeees, idag är det bal för 3orna i Kungsbacka, vilket gör att jag är ledig från skolan :') jag ska inte dit, för jag tycker det är lite ovärt att slänga upp över 700 spänn för något jag säkert inte ens hade tyckt vart kul.. plus att jag hade vart tvungen att panikleta efter en klänning (har jag glömt säga att jag hatar klänningar?! tortyrklädesplagg som man inte ens känner sig bekväm i...) haha, anyway så ska jag iaf ner med en kompis sen vid 4 och kolla på vår fina klass som lär vara jättefina! fram till dess händer inget, ska kolla finalen i danska cupen som jag spelade in i helgen och bara ta det lugnt :) så lär hela veckan se ut eftersom jag är "ledig" varje dag förutom på torsdag när jag ska in till skolan i några timmar för film typ ^^

Haha, nä.. har inget mer att säga..
Eller jo, en grej.. ;)
Vad vore väl en bal på slottet? Inget för mig iaf :P

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0