Aranäs open 2011

Tänkte bara ge er en liten snabb update ^^ sitter och kollar på Storm på trean, och det är lite halvmystiskt ;) dagen har spenderats på inlag där jag har sålt fika :) så jag är helt slut i kroppen,och borde egentligen bara gå och lägga mig, men det orkar jag inte xD ska iväg och kolla Aranäs open ( för er som inte fattade så ör det där jag har jobbat idag..) imån med,och då är det slutspelsdags :p haha, det var så galet tråkigt att stå och sälja så ni förstår inte! Först är det inte en kotte där för alla är och kollar på/spelar match, och sen kommer huuuuuuuuuuurmånga som helst som vill köpa NU! usch, panik gånger flera tusen typ.. pest eller kolera typ - tur att det fanns något att titta på iaf (a) kille med sjukt snygg klädstil som är galet snygg på långt håll, det är inget att klaga på haha ^^ tänker inte säga nått namn här med tanke på vissa som läser, men han är liiiite för gammal kanske x) har säkert tjej oxå, men lite ögongodis kan väl inte skada ;)
Ska kolla klart på tvn nu, och sen ropar kudden (:

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0