26/5

Chachaaaaa! :) har precis kommit hem från en löprunda, och är huuur svettig som helst - för det var ju exakt vad ni ville veta.. xD haha, anyway så blev det en halvmil (erkänn att det låter längre när man säger halmil jämfört med 5 km?!) och jag blev utskälld av samma hund två gånger... haha, han/hon/den/det vill inte att jag ska springa förbi dem varje gång - men det är den bästa löprundan häromkring ^^
Var i skolan för att ha mina sista lektioner idag, och på första lektionern var det film och popcorn som stog på schemat :) men när läraren är iväg och fixar popcorn åt oss 7 tappra som hade kommit så går helt plötsligt brandlarmet -.-' så det var bara att gå ner från tredje våningen ut till samlingsplatsen.. när vi har stått där några minuter får vi reda på att det är klart att gå upp igen.. väl uppe i salen luktar det så galet mycket bränt och vår lärare kommer ut och säger "nä, ni får inga popcorn.. dom brändes i mikron.. :(" det var alltså min lärare som körde igång larmet HAHA xD nä nu ska vi inte vara elaka.. :P sen hade jag en lektion till, fast denna gången var det ordkunskap och vindruvor som stog på schemat ^^ sen drog jag hem :)
Och nu sitter jag här - och bara väntar på att gå och duscha, så jag tror jag avslutar här och går iväg och gör det ;)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0