25 maj

Sitter här och skriver med nymålade nagla - det är inte det lättaste ska du veta! ;) haha, provar nagellacket som jag hade tänkt ha på studenten ^^ studenten, som förövrigt är om exakt en vecka.. om en vecka har utspringet på Aranäs börjat, det är helt jävla galet!
Har varit hemma hela veckan so far, eftersom jag inte har haft något i skolan.. men imån ska jag iväg på två lektioner för att kolla film och fika typ ^^ haha, chilldill i skolan :') sen på fredag har jag inte heller några lektioner, inte på måndag heller (då jag för övrigt ska spendera hela dagen på Liseberg - woho! :') ) och tisdag är jag typ ledig oxå ^^ har väl egentligen idrott, men det lär inte komma någon - plus att det finns en jävla massa att fixa hemma xD

Haha, nä så jag ska väl inte klaga över min sista tid i skolan.. :P tror iofs inte ens att jag vill sluta.. kommer stå där och böla på studentdagen - hur bra ser det ut på en skala?! ;)
Nu är det typ dags för lunch, och jag väntar på syrran som ska bli klar i duschen, sen är det dags för fattiga riddare :D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0