Wednesday

Onsdag idag ja, om någon nu har lyckats missa det.. :P haha! imorse när jag drog iväg till skolan hade jag värsta vårkänslorna så jag tog min skinnjacka - och när man har suttit och kollat film i en timme typ och går ut från salen så ser man att det snöar! o.O sådär kul när det känns som om våren är påväg på riktigt.. :P
Annars händer inget speciellt just nu.. går typ och hoppas på att jag ska få ett mejl på fredag eller så, plus att Dannys skiva släpps då - och sen, inte att glömma, är det ju mellofinal på lördag, och jag vill inget annat än att vara där! (a) jag hoppas att jag kan räkna med minst en röst från alla mina läsare, det hade väl vart en schysst deal?! haha

Nä, måste väl ut i det hemska vädret med hundarna.. kul!

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0