No, you never gonna take me down..

.. beat me up, push me down to the ground!
Började precis skriva ett inlägg om en grej som gjorde mig galet besviken och ledsen i lördags - men sen kom jag på att om jag hade gjort det så hade jag sjunkit lika lågt som du... HAHA, jag vet vart jag står (vilket du uppenbarligen inte gör..) och där står jag stabilt även om du rubbade mig otroligt mycket i lördags...!

Jo, jag träffade världens sötaste valpis igår - och jag hade tänkt vara snäll och lägga upp lite finis bilder som jag tog på henne :)


Fina lilla Liz :) är hon inte söt? sylvassa små valptänder hade hon, men fyfan va mysigt det är att busa med en valp (a)

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: marika

gud vad söt , vems hund är det?

2011-03-09 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0