There goes my hero - watch him as he goes

Måndag igen - och jag försöker allt jag kan att inte kolla diverse youtubeklipp från spelningarna tors-sön.. ^^ haha, jag ville ha det kvar tills jag ska gå - det är inte mitt fel att Borås är sist ut.. det gör bara det otroligt svårt! xD
Anywaaaay, idag har det inte vart så svårt, för det är först nu jag sätter mig vid datorn på fritiden ^^ var i skolan strax innan 9 imorse för att redigera bilder and so on, och vi var väl klara vid strax efter 12, och då drog jag hem för att bara slappa :) hade några bilder kvar att fota, men det hade jag tänkt göra imån ^^ och så precis när jag går innanför dörren fick jag ett sms från Emmis som föreslog att vi skulle ta en av bilderna idag - sagt och gjort, 30 minuter senare satt jag i bilen påväg till henne för att sen åka ut till Sätila för att ta hästbilden igen.. haha, fast denna gången slapp jag rida :P
Vi ska in till Göteborg imån och ta den sista bilden, och sen är det i princip klart - fyfan va skönt! verkligen inget vi trodde för en månad sen, när PA't knappt var påbörjat.. :P

En av bilderna som inte blev valda till PA't ^^ tänker ju inte visa de vi väljer förens efter...

Nä, nu mat!

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0