Student 2011?


It's miiiiine! :') marinblå med "Student 2011" på armen :P

Lilla jag håller på att bli gammal.. seriöst, för typ en månad sen fyllde jag 19 (!) år, och idag fick jag min "Student 2011"-tröja... lilla jag kan inte ta studenten - det kan ju inte vara lagligt?? Haha, men det känns hur som helst helt galet att jag ska ta studenten till sommaren, jag ska aldrig mer gå i skolan..? konstigare känsla får man leta länge efter..! jag har gått i skolan 2 tredjedelar av mitt liv -vad ska jag göra efter skolan..? jag är inte vuxen än, jag kan inte sluta skolan! alla andra har sån fruktansvärd koll på vad de ska göra efter skolan, medan jag inte har en aning.. :/

Haha, djupt inlägg.. men seriöst, jag har ingen aning om vad jag ska göra efter studenten..! :(
Lite roligare saker oxå kanske, så att deet inte blir så djupt..? :P jag tror inte jag har visat er min studentmössa.. vill ni se? :P haha, får jag hmm... vi säger 10 "ja" så lägger jag upp en länk till den, annars får ni inte se den! ;)

Dax att fixa käk, och sen kolla på Segerstedt när han åker Duellen mot norrmannen!

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0