Sega söndag

Känns så otroligt ovärt att blogga när man inte har ett skit att skriva.. var ju som sagt på klassfest igår, and I'm not into drunk people, så jag och Olivia drog hem redan vid halv 11 och bangade Mingel.. ^^ men ah, oavsett så var det trevligt så länge det varade, och jag var så otroligt trött när jag kom hem xD
Haha, so far idag har jag inte gjort ett skiit..! har tittat på 101 sätt att åka ur en gameshow och körslaget och ska väl fixa iordning mig nu.. har hört att vi ska ut och äta hos mormor&morfar och senare kanske vi ska till "vip-kvällen" på Freeport, but I donno.. :P

En liten update iaf, även om den bara är bullshit egentligen..

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0