Fredag..?

Äntligen är det fredag - och jag har varit svindålig på att blogga i veckan känns det som... men enda anledningen till det är att jag har haft galet mycket att göra i skolan... och skolan tar ju fan inte ens slut även om det blir helg :( har en kriminalnovell/stiltransformering som jag inte har börjat på som ska vara klar på söndag, jag har muntligt historiaförhör på måndag, jag har två glasbilder att fota tills på tisdag, och sen har vi ju projektarbetet som hänger över en som en svart skugga hela tiden.. känner på mig att jag kommer få en kul plugghelg.. :/ haha, men det är smällar man får ta när man är lat på veckodagarna och inte gör nått då.. :P

Ska väl börja lite smått på novellen nu (eller snarare efter jag har fått i mig lite mat..) och sen ska jag iväg och kolla när laget ska spela ikväll :) och om det är nån som undrar så har jag inte lagt av med handbollen.. bara det att pga operationen så får jag inte riskera närkontakten (får jag en smäll på fel ställe kan hela operationen ha varit i onödan..) som verkligen finns i handboll = jag får inte spela matcher, bara kondition, styrka & passningar typ.. :/ and it sucks!

Och glöm inte att RÖSTA på Danny på Rix Topp 6 - han ska in!
Nä, plugga var det ja..

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0