En liten update

Har egentligen dåligt samvete över att jag inte bloggade igår som jag lovade, men det var så galet fint väder så jag var ute hela dagen :) "så då kan du ju blogga idag?" tänker kanske ni då, men nä det kommer jag inte göra.. nån gång ganska snart (innan nästa vecka är över..) så kommer jag blogga om Dannys konsert i måndags, om min student i onsdags och Dannys signering i torsdags, men det blir inte idag.. :P ska dock dela med mig av en sak som jag tyckte var ganska kul från i torsadgs.. :P
Han hade ju signering, och jag kom fram efter en dryg timmes köande.. han skiner upp som en sol när jag kommer fram och frågar vart han ska skriva (på skivan asså..) samtidigt som han bläddrar i den :) sen väljer han en sida och skriver:

Efteråt slog det mig att han undvek att skriva mitt namn, och jag kunde verkligen inte släppa det, så jag skickade iväg ett litet pm till honom när jag kom hem, och får det här svaret:

Haha, SÖTT!

Nä, nu är det typ käk, och sen ska jag ut i solen eller nått ^^

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0