This is how it is to crash and survive

Nu har jag äntligen fått upp mitt inlägg om Saades konsert på Liseberg för 1,5 vecka sen.. ^^ har inte suttit vid en dator sen i torsdags, så det är därför det har dröjt lite..
Annars idag har jag städat huset och lyssnat på Spotify för första gången sen det blev begränsat - och under den tiden spelade jag en låt för många gånger... that's why I'm gonna share it here! ^^

Supermarkets ft. Danny Saucedo – Crash And Survive

SÅ JÄVLA BRA! :') I'm fkn proud of him!
Och om det är någon annan som har gjort som mig (och alltså inte kan lyssna mer på Spotify..) så finns det en fransk sida (<-- länk) där det finns en minut av låten - som man kan lyssna på obegränsat :) det är bara till att trycka på playknappen, inget konstigt alls :P

UPDATE! nu finns hela låten på youtube, and I'm so happy!


Nu ser vi till att låten spelas hela sommaren och gör en fet jävla knockout på dans/klubbsverige och visar vart skåpet ska stå! :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 17:18:22
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Zu

Hej!



Har du sett att Danny Saucedo är med på www.sverigesradio.se/gilla ? :)

2011-08-11 @ 13:23:00
URL: http://www.sverigesradio.se/gilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0