Tecnically yesterday..

Ligger i sängen, och då slog det mig - jag har inte bloggat sen i torsdags :O lika bra att slänga iväg ett inlägg nu då ju ;) jo, jag ligger som sagt i sängen och ska sova, idag har jag inte förmått mig att sätta på datorn, utan jag har suttit ute i solen och läst "djävulen bär prada" - mysigt värre! :D igår var jag i Trollhättan och firade min kusin som tog studenten :) grattis Michaela om du läser detta! Kan ju passa på att säga ett stort grattis till alla som läser min blogg och har tagit studenten :)
Nu ska jag knipa igen ögat och försöka få lite sömn innan klockan ringer 7.45 imån ^^ då väntar första egna "långa" bilresan ner till Halmstad och Klaséns bil och en liten Danny som ska ha en signering där ;) sen bär det av direkt till onsala för att fira morfar som fyller 69 år :) men nä, som sagt - sömn! Natti alla fina läsare :*

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0