Student 1 juni 2011

Har väl inget direkt att skriva om studenten, så det blir bara lite kort :P studentfrukost hos Erika, underhållning i teatern, studentlunch i bamba, studentfotografering, betygsutdelning i klassrummet (för sista gången! I'm gonna miss C234.. :( ), spontansång till Känn ingen sorg för mig Göteborg i klassrummet innan alla drog ner ("Lille-Mor bapapa - bli inte som jaaag när du blir stor.." osv vår metor hette Lille-Mor, och den låten har följt med oss sen ettan <3), pepp innan utspring, utspring, massa blommor och shit runt halsen, krama massa släkt, hoppa/skrika/sjunga sig hesare på flaket, åka pimpad bil hem, hurra hurra hurra hemma, mat, tårta, massa prat och sen sängen :) simpelt, men fyfan va underbart det var! I wanna do it all over again! :')

SP3A, ni har varit den bästa klassen jag har varit med om - I love y'all!

Lite bilder från dagen.. :)

Hemma vid 7 på morgonen innan allt drog igång :)

SP3A woopwoop!

Visst va jag ett sött barn? ^^


Bästa lakanet innehåller fan ett internskämt! "Ett flak kommer lastat! Med vadå? En klass!" kanske inte så internskämt, men det roligaste syns tyvärr inte :/ under allt står det "Men vart fan é Angelica?!" - det är humor! xD å ni ba "WTF?!" haha, men Angelica gick i vår klass i ettan och var på 3-4 lektioner eller nått - MAX! hon var saknad på studenten :P

För jag har tagit studenten - fyfan va jag är bra!! :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Maritza

så fin du va :) och är! hihi :D

2011-06-13 @ 00:45:19
URL: http://mariitzahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0