Midsommardagen

Jag antar att alla hade en nice midsommar igår? Själv var jag ute i Onsala och firade med släkten :) det blev inte så sent - vilket betyder att jag inte är speciellt trött idag heller :P har precis vart i Särö västerskog och gått med hundarna i nästan en timme.. hade även med mig kameran, så det kommer säkert upp bilder därifrån snart (men inte idag, eftersom jag mobilbloggar ^^) ska även försöka publicera inlägget om Saade imån eller på måndag, för jag satt inte vid datorn varken igår eller idag...
Juste, Jedward var ju på sommarlovsmorgon igår - och dom är verkligen inte normala någonstans xD haha! Såg även några jag kände igen på första raden i mitten (a) söta!

Nä, nu får jag kramp i händerna av att skriva på mobilen.....

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0