Liseberg 17 juni 2011

Nu kommer äntligen bloggen som ni har väntat på! ^^ haha ännu senare än vad jag hade tänkt, men jag kunde inte lägga upp de sista bilderna när jag ville, så det kommer nu :)

Det var skitväder på morgonen, och det var nästan så att jag inte tänkte åka in.. men så fick jag veta att Felicia skulle in, och då kunde jag ju inte banga ;) tog tåget mot Liseberg vid fem, och var inne halv sex. gick mot scenen och såg att det var typ lika mycket folk som det var på Danny 45 minuter innan.. haha, ojdå! hittade inte Felicia någonstans, så jag tänkte att jag ställer mig bakom andra kravallstaketet så att de som verkligen ville se honom fick göra det ^^ men då hör jag mitt namn, och vem är det som ropar om inte Felicia :) haha, så det var bara till att tränga sig fram till henne och Jessica på andra raden i mitten xD haha, inte så pjåkiga platser för att komma 1.5 timma innan (Y) sen var det dags för den drygaste väntan ever! frös och svettades om vartannat - och det var inte ens Danny vi väntade på.. xD haha och människorna som var längst fram var inte okej! haha, dom skrek så fort det var nått som rörde sig på scenen..! när det sen var konsertstart så hörde man knappt något under första låten, eftersom alla blev helt hysteriska xD ganska kul, så jag skrattade en hel del där mitt i crazyfans "högen" haha ^^
Men vad tyckte jag om det då? det var en helt okej show - men jävligt tråkigt/segt att hälften av låtarna var från nya plattan så man kunde typ inte sjunga med.. sen hörde man knappt vad han sjöng eftersom majoriteten längst fram bara skrek sig igenom hela konserten (det var knappt så att det blev allsång i manboy.. popular å andra sidan skrek folk med första halvan, och sen blev det bara skrik på Saade andra halvan..) men det var sevärt och jag ångrar inte att jag åkte dit :) but it's incomparable to In the club tour!
Drog hem nästan direkt efter konserten - och hoppade över världens kaossignering, satte mig på tåget, skrev till Danny och ah, det har ni ju hört innan (a)

Lite bilder som vanligt ^^ don't forget about the copyright!













PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0