Grattis Sverige!

Hellü everybody ute i stugorna! Idag är det Sveriges nationaldag - och om typ två timmar ska jag iväg med familjen till Esters för att käka nationaldagsmiddag ute - en tradition som vi har haft sen de gjorde så att den 6e juni blev en helgdag ^^ annars har jag so far idag bara suttit inne typ.. tragiskt när det är så bra väder, men det är alldeles för varmt för att vara ute :( så jag har tagit tillfället i akt och skrivit en motivering till en tävling där man kan vinna biljetter till Where the action is :)
Men ah, jag har inget vettigt att skriva - för en vecka sen satt jag på Liseberg i solen och mös inför vad jag inte hade en aning om hur jävla nice det skulle vara! :') har fortfarande inte bloggat om det I know - men det kommer, just have some patience! ;) ska iväg till tandläkaren och slippa tandställningen imån (!!!!!!) så jag kanske inte bloggar då heller - men på onsdag kommer det säkert, eftersom jag är den enda som är ledig då ^^

Underbara Coldplay - fyfan va jag vill se er i sommar!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0