9/6

Nu har jag "bloggat ikapp", och jag har inte längre nått som släpar :) woho! känns typ som om jag inte gör nått om dagarna, ändå är jag typ fullbokad; måndags - chilldill och resturang, tisdags - ut med tandställningen och arbetsförmedlingen, onsdags - leeedig!, torsdag - leeeedig!, fredag - min kusin tar studenten, lördag - leeeedig, söndag - Halmstad och Danny sen hem till morfar som fyller 69, måndag - leeeedig, tisdag - möte på arbetsförmedlingen, onsdag - Kode för att göra en av mina fina studentpresenter :)
Juste, jag har inte berättat vad jag fick än (a) jag fick en berlock till ett armband (den såg ut som en studentmössa - svinsöt!), ett armband, en ursnygg D&G-klocka, pengar och att jag ska få åka till OptiArt som ligger i Kode (typ Kungälv) och, som det stog i kortet, "fotografera dig själv i 3D, sedan redigera bilden och lasergravera den i ett kristallblock" - hur jävla awesome som helst! egentligen brukar man bara åka dit, bli fotograferad och få blocket om jag har förstått rätt, men eftersom min moster (som jag fick det av, och som även ska med :D) berättade vilken linje jag hade gått på gymnasiet, så blev han eld och lågor och ville att jag skulle få hjälpa till själv :) haha, det kommer bli en upplevelse utöver det vanliga, det är jag säker på :) länk till sidan om det är någon som vill veta mer typ ;)

That's all.. *ja, jag läser Djävulen bär prada*

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0