22/6

Blir ingen bloggning om Saades konsert idag heller, eftersom jag inte hinner fixa till bilderna och skriva lite innan jag ska kolla tv (a) haha, har vart nere på sjukhuset i Halmstad idag och kollat upp lite efter operationen - och dom tyckte allt såg jättebra ut :) och typ precis innan vi ska gå så frågar läkaren om jag ville se några bilder från operationen, och det vände sig i magen på mig bara att tänka tanken.. usch, det är ett avslutat kapitel som jag aldrig nånsin vill se bilder från! men pappa kollade iaf.. väl hemma igen drog jag ner och gymmade och nu sitter jag här nyduschad och fräsch! :)
Bara för att det inte ska bli en jättetråkig "idag har jag gjort det här"-blogginlägg som de flesta i min blogg för tillfället tenderar att bli så kan jag rabbla upp mina troligtvis "uppbokade" datum, so far, i sommar :)
5/7
7/7
15/7
16/7
27/7
28/7
30/7
1/8
4/8
21/8

Vissa av dessa dagarna ser jag fram emot nått så fruktansvärt - typ 1 augusti.. AFIL & Danny, I'm gonna die!! 7 juli - Dannys comeback på Stora Torget i Borås :') och så några rix på det :P

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0