20/6

Förlåt för kass uppdatering i helgen.. men jag har inte suttit vid en dator.. och idag hade jag tänkt blogga om Saade i fredags, men jag orkar helt enkelt inte det.. haha.. känner hur jag gillar punkter idag.. punktpunkt ^^ men jag ska försöka blogga om i fredags imån iaf ^^ hade en mysig eftermiddag/kväll med Felicia och Jessica :) dissade signiering och drog hem typ direkt när det var slut ;) och när jag satt på tåget hem skrev jag en kommentar till Danny och ah.. han är söt - oavsett vad man snackar om :')

Var även en sväng på arbetsförmedlingen tidigare idag, och hon frågade mig vad jag är bra på - och helt ärligt - jag kunde inte svara henne.. jag vet inte vad jag är bra på... :/ så det hade varit jättebussig om alla ni som läser min blogg skulle kunna slänga iväg en kommentar på nått du tycker jag är bra på - doesn't matter vad det handlar om - just tell me! :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0