You're one in a million, you're once in a lifetime

Kände att det finns massa inlägg som borde komma upp snart, men jag orkar inte.. plus att jag inte har suttit vid datron speciellt mycket den senaste tiden.. var ju i Trollhättan igår - och fyfan va Broken Door är härliga! när de stog på scenen var nog jag gladast/njöt mest :)
Aja, det var egentligen inte det jag startade upp datorn idag - utan det var för att påminna alla (eller ah, mest minnas tillbaka själv..) att det var ett helt fucking år sen jag sprang på Danny på stan :') han bara var där och jag vet att det låter hur silly som helst när man skriver det, men det är verkligen ett minne för livet :P
Och man mår inte sämre att man har haft "kontakt" med honom idag oxå ^^ ett silly svar, helt onödigt, och inte ens speciellt viktigt, men datumet - 16 juli - betyder så mycket, och att få ett "livstecken" från honom det datumet är speciellt :) känner att typ INGEN kommer fatta vad jag har skrivit här, men ah, om det är nån som bryr sig så kan ni ju fråga..

Världens bästa, I think (no, I know..) that I miss you! :/ <3

Nä, nu ska jag kolla fotbollen..

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0