Udda matvanor

Käkade nyss efterätt till middagen, och då slog det mig att min familj/släkt har ganska wierda matvanor ibland.. "hur tänker du nu?" undrar säkert du, eller hur? :P haha, till efterätt åt vi gårdagens stuvade makaroner.. kul efterätt va?! fast det var ju iofs inte där det udda låg.. hur käkade vi dom? jo, stekta med socker, glass och grädde :) haha, jag vet att det låter hur äckligt som helst - men det är riktigt gott (a)
And that's not the only wierd thing.. på Margareta-dagen (ni vet, dagen då Margareta har namnsdag..) åker vi alltid ut till mormor&morfar (mormor heter Margareta i andranamn..) och grillar korv - udda va??! haha, fast juste, vi käkar inte korven som normala människor gör.. nä, vi har grillkorv, korvbröd, honung, chokladströssel och annat som egentligen inte passar till korv ^^ haha, och det är gott det med ;)

Haha, så nu är min fråga till just dig om du har någon udda matvana som du vill dela med dig av till mig? Det hade vart lite roligt att veta :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0