Scandinavium 5 juli 2011

Känner att det är dags att ta tag i bloggningen för två veckor tillbaka i tiden kanske..? jo, that's what I'll start with today.. blir lite halvtomt, eftersom jag inte vill dra upp det allt för mycket igen.. hjärtat har nästan släppt det.. plus att det har varit sommar med fullt upp ^^

För två veckor sen (5 juli) åkte jag in till Heden och Partille Cup för att möta upp fina flickor och försöka få tag i biljetter till invigningen av Partille Cup, eftersom vi hade fått höra att det inte var någon mindre än Erik Grönwall som skulle vara konfrencier.. efter många om och men och lite halvkaosartat sådär så får vi tag i 8 biljetter, och jag tror aldrig tjejen som gav oss dom har sett några som blev så glada över biljetter ;) nu gick vi (jag, Li, Mia, Emma, Sandra & Jade) bort mot Scandinavium, eftersom det ändå var där allt skulle hända.. ;) lurade Hanna & Lisa oxå att de inte hade fått några biljetter, men när de fick dom - haha, det var nästan roligare än att få sin egen biljett :P vi hängde på Donken och utanför, blev polers med världens snällaste vaktis, Felicia & Erica kom, och vi bara fördrev tiden i väntan på att antingen Erik skulle komma, eller på insläppet :) klockan närmade sig insläpp - och en liten Erik kom.. men han hade dock bråttom, så han lovade oss att han skulle komma ut efter istället.. så vi gick bort till insläpp, fick HUR BRA PLATSER som helst :) haha, och sen fortsatte vi tagga där inne.
Strax efter 20.00 drog allt igång med massa dans, show och sång.. haha, kan inte förklara allt som hände där inne, cuz I don't know how to say it.. men jag fick höra en av mina absoluta favoritlåtar, Beautiful Day, sjungen av Grönwall - och det var magiskt - that's all I can say..!
Sen när det var slut skyndade vi oss bort till utgången för att hinna träffa Erik innan han drog.. and now I won't write anything more 'bout that.. de som var där vet, jag vet, och mina närmaste vänner vet - känner du att du vill veta så fråga mig, men jag tänker inte skriva ut det här i bloggen..!
Träffade iaf Johannes från What's Up (han sjöng på invigningen, och gjorde Popular så jävla mycket bättre än Saade.. ^^) och snackade/tog bilder med honom..
Sen drog jag hem vid halv 1.

As usual slutar jag med några bilder, men de är inte speciellt bra eller speciellt många.. :P



Jag och Johannes - trött tjej!

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0