I'm spending my emotions all on you

Okey, to be honest with you så har jag suttit i stort sett hela eftermiddagen och redigerat bilder från förra veckan *även fast jag sa att jag inte orkade blogga, men det är nog mer texten som gör att det dröjer*.. men kanske inte så som de borde se ut när jag lägger upp dem i bloggen, utan mer lite konstnärligt och estektiskt snyggt haha ^^ bjuder på en bild, but that's all.. och nej, det är inte en av bilderna jag har pillar med länge :)

Älskar that moment när man bara står där och han håller om en och det är hur många som helst som tittar - och så viskar han i ens öra "Det var kul att du kom" och man känner hur han ler och kramar om en ytterligare lite hårdare :') och det mest underbara är när vakten säger till att det är dags att öka tempot lite - trots att jag bara har kramat människan - that's the evidence of a long hug <3 fyfan va mycket jag tycker om honom!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0