Snällt va?

Jo, idag känner jag mej snäll, därför får ni, mina fina läsare, ett snabbinlägg från skolans bibliotek ;) sitter och väntar på att jag ska iväg till tandis.. ska kolla läget lite, och förhoppningsvis tar han bort stygnen oxå :P haha! Jo, jag hade svåtr att somna igårkväll.. tur att jag inte startade datorn (som jag funderade på..) för då hade jag vart galet mycket tröttare idag xD en viss saucedo hade ju tydligen oxå svårt att somna, och om han hade skrivit nått till mej som jag hade sett då så hade det gått sådär att somna ;) haha, och det känns sådär att inte vara utvilad när man har prov.. som jag redan har haft idag, fyfan säger jag bara! xD skrev typ 2 sånna provpapper, om ni vet vad jag menar? skrivkramp säger jag bara!

Nä, nu får jag gå ut till bilen så jag inte kommer sent till tandläkaren.. det är ju inte direkt så att det är världens bästa väglag ute, så jag får vara ute i god tid ;)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li :)

sv: hihi, bästkusten. <3

2011-01-12 @ 16:47:52
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Li :)

sv: han är jättefin! men gillar dock inte att han sedan hade en så lång konversation med just DEM. jaja.... <3

2011-01-12 @ 16:49:57
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0