Skola?!?

Har inte haft tid att sitta vid datan på bra länge (inte sen i torsdags :$) så jag kände att det var dax att uppdatera er med vad för kul grejer jag har haft för mej :P i torsdags gjorde jag väl inget speciellt, haha kommer inte ihåg deet iaf ;) i fredags var jag inne med familjen i Göteborg och kollade på Narnia och skeppet Gryningen, och shit va bra den var! sådär lagom spännande, och världens finaste låt på slutet :') lite tråkigt dock att alla reste sig när eftertexterna började rulla, så det var typ ingen som lyssnade på låten :/ aaaaanywaaaaay, i lördags tog jag och mamma tåget in till Göteborg igen, men denna gången för att gå på MyDog, en hundmässa/utställning med hundar :) vi brukar ha det som tradition, och vi har nog vart inne de senaste 4 åren eller nått sånt :P Cesar Milan var egentligen den enda anledningen till att vi åkte in iår, eftersom varken jag eller mamma mådde kanon, men det var värt det iaf :) sen igår, söndag, gjorde jag inget speciellt.. åkte ut till mormor&morfar en sväng, och sen åkte vi hem och kollade handboll :) jo juste, det har jag ju gjort fre lör & sön hihi ;) herrlandslaget har spelat en 4nationsturnering inför VM (som börjar på toooorsdag :D), och de vann den :) haha, vinster mot tunisien och brasilien, och en oavgjord mot danmark :)
Sen börjar ju skolan imån.. och jag är lite nervös faktiskt... har ju inte vart där på 1 månad, och har ändrat utseendet sen dess... tänk om ingen känner igen mej... :O haha, där var jag kanske lite ironisk... HAHA men aja, den som lever får se :)

Och sen måste jag säga att det har hänt nått med min mobil..! jag kan inte skicka sms :S så om jag inte svarar så beror det på det, och inget annat..! :(

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Jonahlone

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2012-01-19 @ 06:49:32
URL: http://jonahlone.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0