Resumé av tvåtusentio

Lite sent, 2010 är redan över.. men aja, bättre sent än aldrig, right? HAHA! Sumering av 2010..!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Naj

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej

5. Vilka länder besökte du?

- Maaaaassa städer i vårt avlånga land :) men inga länder..

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
-
Ännu fler spelningar (: och solo-spelningar med Saucedo&Grönwall!

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- 5/6, 10/6, 1/7, 16/7, 29/7, 1/8, 15/8, 14/9, 25/9, 24/10, 4/12, 15/12

9. Största misstaget?
- Kan inte komma på några stora misstag av det jag gjorde, mest saker jag inte gjorde.. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Sjuk? Ja.. Skadat mig? Inte vad jag minns..

11. Bästa köpet?
- Tågbiljetter typ.. 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Tågbiljetter/musik/spelningar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Haha, ja :'D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Angel (Broken Door), Save Tonight (E.M.D.), Standing Where You Left Me (Erik Hassle), Natteravn (Rasmus Seebach), Uphill Climb (Erik Grönwall) bl.a.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Både och..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Lyssnat på/följt mitt hjärta..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Bara suttit hemma 

18. Hur tillbringade du julen?
- Hos mormor&morfar (:

19. Blev du kär i år?
- Nope

20. Hur många one night stands/ligg?
- 0

21. Favoritprogram på TV?
- Idol & Så mycket bättre

23. Bästa boken du läste i år?
-
Live To Win av Andreas Carlsson

24. Största musikaliska upptäckten?
- Jay Smith & Broken Door

25. Något du önskade dig och fick?
- Haha, så lång tid sen.. men ja, garanterat (:

26. Något du önskade dig men inte fick?
- Säkert

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

- Om jag inte minns helt fel så spelade jag match xD och hade släktkalas..

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Ännu fler spelningar..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Normal

31. Vad fick dig att må bra?
- Musiken, väntan innan/spelningarna & vännerna

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
- *beeep*

33. Vem saknade du?
- Många, men min fina Caroline var galet saknad! <3

34. De bästa nya människor

- Nämner inga namn, för då lär jag glömma någon.. men jag tror allt ni vet vilka ni är!
Love y'all! <3

Årets bästa grupp: E.M.D.
Årets bästa kvinnliga soloartist:
Årets bästa manliga solo artist: Erik Grönwall
Årets låt: Natteravn - Rasmus Seebach
Årets bästa dryck: Loka!
Årets bästa godis: Choklad 
Årets äckel: haha!
Årets snyggaste kille/killar: Danny among others..
Årets snyggaste tjej: Donno..
Årets bästa konsert: Rix har varit galet bra overall, men Götet var speciellt..! Men det är väl inte riktigt en "konsert".. så jag säger Grönwall i Borås :)
Årets sötaste/snällaste: Maaaassa!
Årets tidning: DigitalFoto
Årets kärlek: Vännerna & musiken 
Årets klantigaste: Haha, ingen aning!
Årets godaste mat: Pasta Carbonara
Årets resa: Sverigesemestern i somras...! *kalmar*
Årets fest: Kan väl inte påstå att jag har varit på nån feeest, don't like it..
Årets person/personer: Danny är nog det starkaste nomineringen där
Årets film: Sammys äventyr! xD
Årets bok: Live To Win
Årets TV-serie: Idol
Årets kyss: pass
Årets ord: Tjärlejk
Årets mening: "När blir det av?" :') <3 
Årets finaste: D.G.A.S.G.
Årets ragg: Haha..
Årets sämsta: En del..
Årets bästa: Konsertdagar med underbara vänner!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Årets bästa konsert: Rix har varit galet bra overall, men Götet var speciellt..! Men det är väl inte riktigt en "konsert".. så jag säger Grönwall i Borås :)" - Jag håller med dig! <3

2011-01-01 @ 22:13:46
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0