Kvällen

Tjoho, äntligen helg! eller ah, det har det vart sen typ halv 2 idag, fett jao! ;) nu ska jag strax slita mej härifrån för att diska och ta ut hundarna innan handbollen börjar :D hoppas på vinst, eller? ska jag vara ärlig så tror jag inte vi har en chans.. men å andra sidan trodde jag inte vi hade det mot Kroatien heller.. även om jag fortfarande hoppas jag får se Frankrike-Danmark i final, så gör det mej inget om det blir Sverige-Danmark ist :P
Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll! eftersom jag tycker ni har blivit sjukt dåliga på att kommentera så undrar jag vad du ska göra ikväll..? Filmkväll, Let's Dance, handboll, krogen, parteeeeey?? Tell me, cuz I wanna know!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Nillis

Tro det eller ej, men jag kollar på handboll!!! Spanien-Danmark. Kollade även några minuter på Sverige-Frankrike. Det känns som om jag aldrig slutar förvåna, mig själv i alla fall... =)

2011-01-28 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0