Tjoho!

I'm baaaaack! jag har haft en vecka på Teneriffa, det är därför jag inte har uppdaterat nått.. :P so that's the reason.. kommer nog tillbaka antingen senare idag eller senare i veckan med lite bilder därifrån, men det får ni allt v'nta på! och alla ni som undrar varför jag inte var på E.M.D. igår kanske fattar att jag inte var hemma, så att ni slutar fråga varför jag inte var där.. jag HATAR att vi inte åkte hem en dag tidigare, men det är inget jag kunde påverka..! men jag orkar inte bli konstant påmind om att dom var i min hemstad, 20 minuters gångväg, 5 minuter med bil, hemifrån mej... men jag orkar som sagt inte tänka på't!

Men nu till lite roligare saker! Tävlingen som jag drog igång för drygt en vecka sen är avslutad nu, och jag har tom valt en vinnare! ;)
Vinnaren är......... wait for it...................

EMELIE FRIDH

Stort grattis till dig, jag hör av mig till dig, så jag vet vart jag ska skicka den signerade skivan!

Det var väl allt jag hade att skriva!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0