Tävling!

Yez, nu är jag hemma! Mycket som har hänt på dessa få timmar.. haha, jag har haft prov, det har gått och nästan blivit snöstorm i lilla kingsreverse kungsbacka, min stad, för er som inte riktigt har samma humor som mig.. & jag har bestömt att det är dags för en liten EMD/SantaMaria tävling här på bloggen! Men en sak i taget!

Provet
: det gick nog bra tror jag.. det var 21 alternativsfrågor, som var krångliga, fast samtidigt väldigt logiska.. ;) klart godkänt iaf, men betyget får jag vänta med till imån med att se... :P

The Snowstorm: Erkänn att det mesta låter bättre när man skriver det på engelska?? Jo, det har vart snöblandat regn heeeeela dagen, och nån gång under provet vände allt och det snöar ner värsta blafforna! :(  tur att jag kan vara inne resten av dagen... så kan man inte det, eftersom man har hundar :PppPPpPP

Tävlingen: Jo, inom kort (förhoppningsvis redan imorgon!) kommer jag lägga upp några EMD/SantaMaria relaterade frågor här på bloggen, och priset är inte vad som helst, utan ett signerat exemplar av E.M.D.'s senaste skiva Rewind! ;) mer info om det när frågorna är klara! :)

Nä, nu ska jag fortsätta dampa lite på aftonbladet som anklagar Danny för plagiat.. sure, dom påminner kanske om varandra, men vem vet om denna låten är skriven innan Dannys? hade det vart en låt gammal som gatan så hade jag inte klagat, men vafan, den är från förra året! Ifs påminner den lika mycket om I Know You Want Me (Calle Ocho) med Pitbull....!
http://www.youtube.com/watch?v=9iii7p0p0DI&
What do y'all think? Plagiat, eller inte?

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0