Tack!

Måste tacka alla som grattade mig, one way or another, igår! :) har nog aldrig fått så många grattis innan ;) haha, fick några som var lite roligare än andra, och vissa som var helt oväntade! haha, ska ge lite exmpel :P
Det bästa

Det mest oväntade för er som inte har koll.. det är han som spelar keyboard i Broken Door ;)

Och sen fick jag ett grattis av min tandläkare! xD haha, han berättade att det dök upp en bild som sa att jag fyllde år när han "slog in mig" ;) kulkul! x)

Och eftersom jag fyllde år igår, och vägrade plugga på min födelsedag, så kommer jag få ett helvete idag och imorgon, eftersom jag har en inlämning imån, och ett prov på torsdag... men that's life!
Ska väl börja fixa iordning mig för skolan nu.. eller juste ja! jag börjar ju först halv ett (a) haha, så det blir lite plugg först :/

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li :)

Sv: Så lite så älskling :D <3

2011-02-08 @ 14:43:31
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0