Storfavorit, någon?

Det är ju snart dax för Meodifestivalen igen! :D yeeeeheeeey! och Danny är ju med i den första deltävlingen i Luleå :) och det är ju inte så många mer än han som är välkända/populära i Sverige.. kanske därför omröstnigen ser ut som den gör:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2011/article8494795.ab

Jag vet inte om jag tycker det är jättebra att han har så höga förväntningar på sig.. visst, jag är helt övertygad om att han kommer gå direkt till final, med tanke på hur många jag vet kommer rösta på honom... men tänk om han inte ens går vidare.. hur jävla dåligt kommer han inte må då? That's the reason to why everybody has got to VOTE on Saturday! han klarar det inte utan vår hjälp.. han sköter sången och allt runt omkring, så ser vi till att fixa honom till Globen, right?! så se till att ha laddat mobilerna & värmt upp tummarna, för på lördag smäller det! :D

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem som helst av dem kan gå vidare, så vi måste rösta som FAAAAAAAN, ursäkta men vi måste det! Jag tror det är stor risk att han inte går vidare ens till final. Swingfly och Pernilla kommer att gå vidare antagligen så för att Danny ska ha nån chans så måste vi satsa allt!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-03 @ 12:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0