Melodifestivalen

Yes, nu får man ju ÄNTLIGEN spela låtarna från mello igen :') så jag hade tänkt dela med mig av min "Globenfinal" om jag hade fått som jag ville (och om man kunde välja fritt från alla deltävlingar..) :P haha
1:a
Danny - In The Club
2:a
Love Generation - Dance Alone
3:a
Christian Walz - Like Suicide
4:a
Sebastian - No One Else Could
5:a
Eric Saade - Popular
6:a
Anders Fernette - Run
7:a
Brolle - 7 Days And 7 Nights
8:a
Le Kid - Oh My God
9:a
Linda Pritchard - Alive
10:a
Julia Alvgard - Better Or Worse

Jag antar att ni vill ha en liten förklaring oxå..? Haha, anyway.. anledningen till att Eric Saade inte hamnar på en bättre placering är att hans låt inte är speciellt bra, folk röstar bara på honom för att han var så bra förra året (iaf enligt mig..), men Popular är bara en i mängden.. nä nu kör vi - Danny for Düsseldorf!
Nu orkar jag inte skriva mer, mobilbloggning är inte så lätt ;) fick lite bråttom, så jag fick avsluta i bilen med mobilen... haha!
Vilka var dina favoriter?!? Hade vart kul att få veta vad andra tycker :D

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Just nu är det frågestund i min blogg, ställ en fråga och bli länkad inför mina 300-400 unika besökare/dag:)

2011-02-28 @ 18:40:51
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0