It's haaaaaaard!

Jo, vi har en redigeringsuppgift i skolan där vi ska skönhetsredigera en bild (nån som har en bild ni vill jag ska redigera..?) och när man börjar kolla på dvd så säger han att det blir väldigt svårt om man har Photoshop Elements - det enda redigeringsprogrammet jag har här hemma... vilket resulterar i att jag sitter här och laddar ner en testversion av Photoshop CS5.. men jag hade räknat med att kunna bli klar med bilden relativt snart, eller iaf idag.. men eftersom det tar typ 100 år att ladda ner det så får jag räkna med att sitta imån med.. KUL..! Nä, får väl hitta på annat att göra under tiden.. typ städa (usch!) eller gå ut med hundarna...

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: ja egentligen haha... men det är ändå kul att mobbas lite! :)

2011-02-28 @ 21:48:41
URL: http://aliceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0