Idag är ingen vanlig dag

För det är 4 (!) år sen jag träffade människan som förändrade hela mitt liv till det bättre första gången! För 4 år sen fick jag reda på att kompisen jag skulle åka med var sjuk.. men jag åkte ändå, och no way att jag ångrar det idag! jag gick i skolan, och efter det kom mamma och hämtade mig, och vi åkte till Gekås.. haha, tänker inte sitta här och skriva allt som hände där, för jag var liten, och vissa av sakerna är så galet pinsamma, och ah.. haha säger jag bara! men ni som känner mig fattar kanske att det är Danny jag pratar om.. Det är alltså exakt 4 år sen min "resa" med honom och Erik började..! Jo, Erikur var ju oxå där :') kom ihåg att jag skrev ett meddelande till honom på myspace (the place to be när man ville snacka med artister då...) och att han svarade, kulkul :) 
Hade tänkt skriva nått fint om hur mkt han betyder för mig, men nä.. det stoppar bara i hjärnan - mina ord räcker inte till... men en bild säger mer än 1000 ord, right? så det får bli två bilder ist ;)

The thing med denna bilden är att jag varken står framför honom eller ropar på honom.. av nån okänd anledning kollar han bara rakt in i min kamera ändå :')

Haha ;) miss them :/

Minns du din "första gång"? Wanna tell me? :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Emelie Fridh

Jag träffade erik först av alla , och det var en stund jag aldrig någonsin glömmer. Min mamma var med och hon skulle ta bild på mej och Erik, och kameran typ blir cp , och min mamma tog extra lång tid på sig att fixa den så jag och han stod där. Han med armen om mej , och jag livrädd , sedan kom det flera människor som typ jobba med han samtidigt som vi stod där. Och han sa typ massa saker , och jag kommer ihåg varje litet ord...<3

2011-02-23 @ 15:57:37
URL: http://eemelieffridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0