Halmstad

Jo, jag tycker om Halmstad :) och jag har nog vart där fler gånger under det senaste året än under hela mitt liv, haha! i våras började det med 2 eller 3 sjukhusbesök inför min operation, och sen undersenvåren/försommaren var jag nere och drog ut en visdomstand.. sen i augusti var det dags för RixFM festival där = en heldag nere i Halmstad :) sen nån gång i september (?) vart det elitseriepremiär borta mot Drott, och ni som har lite koll på handboll har koll på att dom är från Halmstad.. ytterligare en gång där nere alltså (a) i slutet av oktober var det dags för bilsignering där, and boy I was there (a) sen kom december.. först ett läkarbesök inför operationen, sen hela operationsveckan spenderades i Halmstad.. tiderna på sjukhuset var väl inte sådär jätteroliga, men nu såhär i efterhand ångrar jag inte det en sekund (a)
Men ah, det jag ville komma fram till var väl att jag åker dit om 2 timmar eller nått och kollar när Aranäs spelar mot Drott igen - WOHO!



Vad händer&fötter hos dig en dag som den här?

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: narges

vem är det du kramar på din header? (:

2011-02-23 @ 19:03:20
URL: http://vahedi.webblogg.se/
Postat av: Emelie Fridh

Sv: Hur är linjen? Jag har funderat otroligt mycket! Du verkade ju tycka om det..kul att höra någon som gått den linjens perspektiv:)



Kram Emelie

2011-02-23 @ 20:57:11
URL: http://eemelieffridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0