2/2 -11

Ibland är skolan allt chillerill :) i måndags hade jag en lektion, fast vi satt bara och babblade, eftersom ingen orkade börja på fördjupningsuppgiften.. :P hemma vid halv 12 typ :) sen igår kom jag till skolan halv 1, för att få reda på att första lektionen var inställd.. så då var det bara att vänta på att idrotten skulle börja vid 2.. fick iofs gjort lite på PA't, så det var inte helt ovärt.. sen får jag egentligen inte vara med på idrotten (eftersom jag ska vänta typ 8 veckor efter operrationen...) men eftersom det bara var pingis så tänkte jag att jag kan stå och laja lite iaf ;) kan väl påstå att jag fick hålla mej för skratt när läraren frågade om ett intyg på att jag hade gjort operationen... HAHA! efter det var det foto = chill lektion med typ bara lite analyser av bilder ;) men jag var inte hemma förens 5 typ, så det var ju lite segt, men om man tänker efter så gjorde jag i stort sett ingenting.. :P och idag.. har bara en lektion plus mentorstid på onsdagar, men eftersom vi bara hade fördjupningsuppgiften i historia frågade vi läraren om vi kunde jobba hemma, och det fick vi! :) så min mentor ställde in mentorstiden när hon fattade att det inte var någon som skulle komma.. :P så idag har jag inte gjort ett skit x) haha, vaknade strax efter 10, och sen dess har jag typ bara kollat på film och suttit vid datorn :) 3an är fan rätt chill, haha iaf om man går media.. ;)

Nä, men nu ska jag väl fixa iordning mej.. :$ hundarna behöver få en promenad, och sen ska jag iväg till potatisstad och kolla när Aranäs möter Alingsås :P fett nice jao! :)

Jo, sen närmar det ju sig lördag med stormsteg oxå! :D och om ni känner för att ge mej en födelsedagspresent så kan ni ju se till att slänga iväg nån röst på Danny ;) han om någon är värd att representera Sverige i ESC! :')

*slutbabblat*

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0