Veckan som har gått

Eftersom det  ändå har hänt lite i veckan så jag iaf slänga in två bilder ^^,
Och jag har hittat ett nytt favoritsätt att redigera bilder :P

Åkte in till Nordstan i onsdags och lyssnade lite på Chris Medina, köpte hans skiva och fick den signerad ^^, inte så mycket mer att säga :P lite halvkul när han skulle skriva mitt namn bara..
Chris: What's your name?
Jag: Annelie
Chris: Would you help me out with that? *sträcker fram en bit papperskartong*
Jag: *skriver mitt namn*
Och sen skrev han av det haha x)
Aja, det var lite halvmysigt iaf :) inte så mycket folk dock :/

Och sen idag:

Drog in till Nordstan för att se Eric Saade och ja - det var sjukt mycket mer folk än i onsdags xD träffade Felicia och Erica :) Saades fans är så söta HAHA! x) helt hyper och galna! Han sjöng typ fyra låtar och sen skulle han signera till alla, men jag pallade inte att köpa skivan haha.. så jag drog hem efter ett tag :P
Och ja - jag ÄLSKAR denna bilden...!

Nu ska jag käka godis eller nått med syrran ;)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0