InTheClubSummerTour2011

"InTheClubSummerTour2011Då var det över. Butiken är stängd. Ridån har gått ner och alla har gått hem. Ensam kvar tänker jag på sommarn som vart och allt som jag fått.Jag kan nu bocka av min 5e och hittills bästa turné och se tillbaka på den med ett stort stolt leende. Jag vill tacka DIG för att DU kom och gav mig mer än vad jag väntat. För all kärlek tid energi och pengar som lagts ner på att se mig göra det jag älskar så kraftigt. Tack Tack tack och åter tack. Jag älskar DIG. Jag gör verkligen det!!Over and out.Danny Saucedo"

Jo, han tackar oss för allt, fatta då hur mycket jag skulle behöva tacka honom för denna sommaren..! 30 maj, 2 juni, 12 juni, 7 juli, 27 juli, 28 juli, 1 augusti & 9 augusti.. vissa av dagarna har varit helt crazy - och utan det hade inte detta varit den bästa sommaren ever.. seriöst, I know att man säger det efter typ varje sommar, men sommaren 2011 är något utöver det vanliga..! Danny har fått visa för hela svenska folket vem han är, han har vuxit både som person och artist, och har till sist blivit den som inte behöver ta emot massa obefogad skit över det han gör.. om jag känner Danny rätt så kommer han minnas 2011 som ett bra år :)
Men än är det ju inte riktigt över.. han har ju några smågrejer kvar, och jag har ett datum kvar, 21 augusti :) men jag ska sammanfatta Danny-sommaren med några bilder so far iaf :)

Hoppas du har haft en grym sommar oxå! :D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0