29/8

FYI så saknar jag Danny.. hatar den där känslan av att man inte orkar något, bara är trött på allt - bara en sån sak som att musik (som brukar vara typ det enda som kan få mig på riktigt bra humör..) inte ens hjälper.. (så sitter jag nu och lyssnar på Friend lullaby med Tim Schou, och får världens smile i facet... but hey, you get it..) men jag tror anledningen till att jag känner mig helt tom inuti är för att jag vet verkligen inte när nått "kul" händer nästa gång - det finns ingen konsert inplanerad så långt ögat räcker... vem vet, jag kanske inte får träffa Danny nått mer iår - and in that case it's gonna be hard..
Jag saknar skolan, jag saknar att ha rutiner, jag saknar att behöva gå upp tidigt för att gå iväg till skolan, jag saknar SP3A, jag saknar Danny, jag saknar Tim, jag saknar alla vänner... fuck, jag hatar att sakna saker..!

Och så blev jag helt plötslig glaaaader,  cuz Esben wrote on Twitter that they're on Radio Koege in a few minutes :'D happyface, AFIL aaaalways makes me happy when I'm down ^^

Nä, nu ska jag lyssna dansk radio och försöka förstå vad dom säger ;)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li

sv: du skulle varit där! saknar dig så :( <3

2011-08-29 @ 18:37:59
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0