With Canon you can?!


Jo, en annan sak.. jag ska försöka lära mig en Canon-kamera tills på söndag... HAHA! xD men som deras slogan lyder With Canon you can.. haha, men det ska nog gå bra (: inte varje konsert man har två systemkameror på.. xD anledningen är att jag ska fota en skoluppgift där, och jaa.. behövde ett teleobjektiv, eftersom jag inte äger ett själv - än - och det fanns bara till Canon.. och min systemis tar jag med mig för att kunna ha lite mer vidvinklebilder - och för att jag kan den, om jag börjar dampa på den andra... ^^

Några tips från vana Canon-användare kanske? ;)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vi hade också Canon på foto. Fick typ damp på den x) När man är van med Nikon liksom! haha

2011-04-15 @ 16:27:06
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0